3!

Nu är jag hemma från skolan & allt. Har till och med åkt hem till min fina pojkvän. Fast han är inte hemma än. Så passade på att tjuva hans dator lite!
Tror nog att det gick bra i skolan. Känner mig duktig. Blev färdig fort med provet, så jag gick till min mentor & snackade lite skit. Underbart att han håller med mig alltså!
I alla fall.. Idag har vi tre månader. & eftersom jag har en sån söt pojkvän tänkte han bjuda mig på mat. Hihih ♥ Sedan ska vi till Rock The House med Sanna.
Men nu är fisen hemma. Så nu måste jag vara social.

Puss!


Kommentarer
Postat av: ebbiseN

fiskooooorv

2011-04-03 @ 18:54:53
URL: http://ejitrafiik.devote.se
Postat av: Filip karlsson

Älskar dig <3

2011-04-05 @ 17:00:39
Postat av: Filip

Fan Fan saknar dig <3

2011-09-06 @ 15:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0