Tomt

I torsdags åkte jag hem till en av dom bästa som finns, min pojkvän. Vi låg & mös hela kvällen & natten. Hela fredagen också. För vid halv 4 tiden så åkte vi till Halmstad. Där stod ett tåg & väntade på han. & det tåget rullade iväg mot Åre. Så där kommer han sitta i en helv vecka. Jag saknar honom redan!
Så inatt nät jag kom hem så tog jag på mig hans tröja, som luktar han, och somnade gott! När jag vaknade inatt, märkte jag att jag hade rullat ihop det andra täcket som en avlång korv & så låg jag med ena benet över det, och med huvudet lite på det & armen runt, precis som jag gör när jag sover med Filip! När jag vaknade andra gången, så Hade jag drömt att jag hade fått ett sms, sängen vibrerade & det där sms ljudet kom, där det stod "Jag har jätte tråkigt :( Älskar dig jätte mycket", & så vaknade jag, då hade jag fått ett likadant sms!
Jag ringde honom & pratade en stund, sedan somnae jag igen. & vi pratade en liten stund nu på morgonen. Hur tusan ska jag klara mig utan honom i en vecka?! Får försöka..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0