Duktigt förkyld!

Helluu!
Skönt med helg nu, även om den började dåligt så hoppas jag att den ska sluta otroligt bra! Skulle egentligen ut & röja igår, men när vissa personer är värre än andra, så blir det inte som planerat alltid, så jag låg hemma hela kvällen och sov, hur skönt som helst! 
Men idag blir det utgång, med OTROLIGT bra människor. Sticker på förfest hos bästa vän, sen vidare på party. Hoppas att det kommer blir bra, för jag är jäkla taggad för detta!

Jag är dessutom sjuk, haha. Har varit det ungefär hela veckan. Och det blir bara värre och värre hela tiden, men kan ju inte bara ligga hemma hela helgen. Ligger här & hostar, nyser & allt där i mellan. Men inget stoppar mig idag.

Ska snart hoppa in i duschen, för jag kommer vara otroligt seg på att fixa mig idag.. 


En bild säger mer än tusen ord

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0